Translate

Monday, February 23, 2015

Jóllakásba és az éhezésbe, a bővelkedésbe és a nélkülözésbe- Nagy Csaba

 Mt 6:33-34.

A királyságot és az Isten igazságosságát keres-
sétek előbb, és azokhoz ezeket is hozzáadják majd
nektek!
Ne viseljetek hát gondot a holnapért, a holnap-
nak ugyanis meg lesz a maga gondja, elég minden
napra annyi a bajból, amennyi reá jut.

Talán te vagy az ember ?Aki erre utal állandóan erre az igére?Jó lét evangélium alapja 1 ige.Sikeres vagy jól mennek a dolgok körülötted?Hála az Istenek!De mi alapján gondoljuk hogy ez Isten áldása számunkra ?Miért gondoljuk más sorsa lesz a modern keresztényeknek mint például Pálnak ki Krisztusnak élt ki megtanulta a bővelkedést és a szűkölködést.Adhatjuk e alább mert nem vagyunk apostolok vagy pásztorok vagy más szolgáló.Kérdés mit jelent igazi gondoskodás?

Fil 4:10-19


10 Igen nagy öröm fogott el az Úrban, hogy vala-
hára újra felvirágoztatok annyira, hogy újra az én
dolgaimon jártathattátok az eszeteket. Jártattátok
ugyan eddig is, de hiányzott hozzá az alkalom.

11 Nem az elszenvedett hiány miatt beszélek er-
ről, mert én megtanultam, hogy megelégedett
legyek azzal, amiben vagyok.

12 Tudok alant élni, tudok bővelkedni is. Min-
denbe, az élet összes formáiba be vagyok avatva,
a jóllakásba és az éhezésbe, a bővelkedésbe és a
nélkülözésbe.

"Pál elmondja bizonyságtevését tudd bővelkedni és nélkülözésbe is volt része.Talán ez az amit nem akarsz átvenni hiszen a jólét evangélium ellenkezője !Mit is jelent ez a jó lét evangélium?Kedves testvérek vannak akik kiragadnak egyes ige szakaszokat és az igekörnyezet megvizsgálás nélkül tanítják a népet.Mert erre alapszik sajnos nagyon sok keresztény tanítás amit a pultipusról prédikálnak.Talán gazdag akarsz lenni ?Maga Jézus sem volt gazdag de megvolt mindene amire szüksége volt.A mai kereszténynek mondó AKI modern kereszténynek mondja magát mondja ezeket :Nekem ne mond hogy mit csináljak adakozok megadom a tizedet néha Jézussal rendben vagyok most éppen jól vagyok vele.Ne gondolkodj már .Nem olvasom a bibliát olyan sűrűn.Különben is megtudom magyarázni a helyzetemet.Én jól élek bejött az élet nekem!Ez egy átlagos keresztény gondolkodás!Sajnos Jézust követni feltétel nélkül már nem divat .Divat ma a jó élet amit Jézus Nem ígért meg Soha!

Hitben járni és közben nélkülözéseket él át az Isten embere.
Akarjuk e ezt?NEM KELL!!Hiszen vannak az írástudók (pásztorok)akik megmondják mit kell tenni !
Sajnos az eklézsia csak Isten gondoskodása lett a fő szempont!Szegény vagy ezt a szót már törvény tiltja helyette más szót akarnak használni.Mi keresztények is nem fogunk beszélni a szegényekről hanem csak elnézük és imádkozunk érte.Sajnos csak eddig jut el az átlagos keresztény!Olyanok mint oszd meg amid van ha kettő van valamiből add oda az egyiket ,lehet az ruha vagy amiből éppen több van nekünk.Kérdés ki teszi cselekszi ezt?Ha te és én hit van nekünk de cselekedet nincs nem vagyunk Krisztusban!Héberekhez írt 11:6-8

"6 Hit nélkül azonban lehetetlen Istennek tetszeni,
annak, aki Istenhez közeledik, hinnie kell, hogy ő
van, s erre ő megadja bérüket azoknak, akik őt a
láthatatlanból előkutatják.

7 Noé hitéért nyert isteni kijelentést azokról a
dolgokról, melyek még nem voltak láthatók. Miu-
tán istenfélelem fogta el, háza megmentésére bár-
kát készített, s e cselekedetén át kárhoztató ítéletet
mondott a világra, de a hitnek kijáró igazságos-
ságnak is örökösévé lett."

Noé cselekedett mert hitt Isten szavának.Nekünk van Jézus hiszel neki ? Cselekszed amit Ő mond aki életét áldozta hogy te és én megmeneküljünk az Ítélet napján a méltó büntetéstől.

8 Ábrahám, mikor Isten szólította, hitétől indítva
engedelmeskedett, hogy elmenjen arra a helyre,
melyet örökrészül kellett kapnia. El is ment, nem
tudva hová megy

Ez a fajta hitt már nem divat.Én úgy látom divat a ésszerű okoskodás hiszen nem kell olyan komolyan venni az igét ez sajnos elhangzott már valaki szájából.Hamis hit Igazi hit. Hiszed hogy Isten létezik ördögök is hiszik van vagy ismered az írásokat és betartod őket tudd meg CSAK Jézus mondom csak Jézus az út az igazság és az élet.Ha
valaki utánam akar jönni, tagadja meg magát,
vegye fel keresztjét és kövessen.Mt 16:24-27

"24 Akkortájt így szólt Jézus tanítványaihoz: „Ha
valaki utánam akar jönni, tagadja meg magát,
vegye fel keresztjét és kövessen.

25 Mert aki lelkét meg akarná menteni, el fogja
veszíteni, ha pedig valaki érettem elveszítené lel-
két, meg fogja találni azt.

26 Ugyan mi haszna lenne az embernek abból, ha
az egész világot megnyerné, lelke pedig kárba
veszne? Vagy mit adhat majd az ember cserébe a
lelkéért?

27 Mert kell, hogy az ember Fia eljöjjön angyala-
ival Atyjának dicsőségében, s akkor kinek-kinek
megfizet majd cselekvéséhez mérten."



13 Mindenre van erőm az által, aki hatalomra
segít engem.

14 Mégis helyesen tettétek, hogy közösséget vál-
laltatok az én nyomorúságommal.

15 Ti, filippibeliek is tudjátok, hogy az örömüze-
net útjának kezdetén, mikor Macedóniából kiin-
dultam, egy eklézsia sem volt az adás-vevés kö-
zösségében velem, hanem csak ti,

16 hogy Tesszalonikába is küldtetek szükségemre
egyszer-kétszer.

17 Nem arról van szó, hogy az ajándékot kere-
sem, hanem a gyümölcsöt keresem, mely a ti
számlátokon szaporulatot idéz elő.

18 Mindent kapok, feleslegem van, ki vagyok
elégítve, miután Epafroditusztól a tőletek jövőt
megkaptam, gyönyörűséges jó illatot, szívesen
fogadható áldozatot, mely Istennek kedves.

19 Az én Istenem minden szükségeteket be fogja
tölteni a Krisztus Jézusban elhelyezett dicsőséges
gazdagságának mértékében.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.