Translate

Monday, December 22, 2014

Képmutatás-Nagy Csaba

                                              Képmutatás
írta:Nagy Csaba

Mikor böjtöltök, ne járjatok sötét arccal, mint a
képmutatók! Eltorzítják ugyanis az arcukat, hogy
az emberek lássák, hogy ők böjtölnek. Bizony azt
mondom nektek, hogy elestek jutalmuktól.


Drága testvérem tudjátok amit írok Hajnali felkelésel jár és áldozatal imádkoztam Istenhez előbb engem vizsgáljon meg és legyen meg a Názáreti Jézus akarata!

Ez a mai keresztyének életében sokszor látom hogy azt teszik ami
nem is ő valójában csupán színészkedik.Írnom kell hogy meg lásd magad tükörben és nézd meg milyen vagy belülről.
Istenek nem volt szándéka így teremteni az embert ő választotta a saját útját.De nem kell így lennie választhatod az egyenes és keskeny utat ami  nehéz és sok mindentől kell megszabadulni mert nem láthatod meg Istent SZENTSÉG nélkül így hát kérd őt vegye le a szemedről a Bűn miatt rád ragadt közönyt,csalódást,keserűséget,
Nagyon jó a Mi Istenünk!


    Azután ismeré Ádám az ő feleségét Évát, a ki fogad vala méhében és szűli vala Kaint, és monda: Nyertem férfiat az Úrtól. 
És ismét szűlé annak atyjafiát, Ábelt. És Ábel juhok pásztora lőn, Kain pedig földmívelő. 
Lőn pedig idő multával, hogy Kain ajándékot vive az Úrnak a föld gyümölcséből. 
És Ábel is vive az ő juhainak első fajzásából és azoknak kövérségéből. És tekinte az Úr Ábelre és az ő ajándékára. 
Kainra pedig és az ő ajándékára nem tekinte, miért is Kain haragra gerjede és fejét lecsüggeszté. 
És monda az Úr Kainnak: Miért gerjedtél haragra? és miért csüggesztéd le fejedet? 
Hiszen, ha jól cselekszel, emelt fővel járhatsz; ha pedig nem jól cselekszel, a bűn az ajtó előtt leselkedik, és reád van vágyódása; de te uralkodjál rajta. 
És szól s beszél vala Kain Ábellel, az ő atyjafiával. És lőn, mikor a mezőn valának, támada Kain Ábelre az ő atyjafiára, és megölé őt. 
És monda az Úr Kainnak: Hol van Ábel a te atyádfia? Ő pedig monda: Nem tudom, avagy őrizője vagyok-é én az én atyámfiának? 
Monda pedig az Úr: Mit cselekedtél? A te atyádfiának vére kiált én hozzám a földről. 


Tudjátok és egyértelmű Kain képes volt hazudni Istenek hogy mintha nem is tudná hol van az ő Testvére.A Harag , Félténykenység , Képmutatás , Gyilkosság ezek vannak az emberben.Pedig az Úr figyelmeztette őt nem egyszer nem e ilyenek vagyunk mi is mikor a Bűn leselkedik  ránk és harag és önzés ,féltékenykedés,és talán több is ...és ezzekel együtt jár a képmutató élet és gondolkodás.


Mikor böjtöltök, ne járjatok sötét arccal, mint a

képmutatók! Eltorzítják ugyanis az arcukat, hogy

az emberek lássák, hogy ők böjtölnek. Bizony azt

mondom nektek, hogy elestek jutalmuktól.



Ez sokszor a testvérek között történik a mai korszakban mint például böjt idején megmutatni szebbnek jobbnak mondani magunkat és azt gondoljuk majd észre veszik hogy böjtölök.

Ne menj vendégségbe,ilyenkor sok ember közzé se.Nem Biblikus megálapitást tesznek hogy ez kedves Istenek.Testvérem Hazugság  Isten nem kér ilyet tőled hogy tedd csak akkor kér ilyet ha  nyomos oka van sajnos ez is megérne egy témát  erről beszélni.  Mond böjtölsz és elismerően vélekednek majd rólad Milyen Nagy Hívő vagy!Bújj el tedd titkon tedd  mert ez kedves az Istenek mert megfizet neked ezért.


Tudjátok rettentő dolog ez a képmutatás mert ez már külső héj és belülről már rohadásnak indult az élet .Vizsgáld meg mely Úton járok tényleg a kijelölt úton vagyok ??

Ne feled a képmutatás ösztönösen jön nehéz észre venni, bocsásd meg testvérednek míg teheted ne ród fel neki a bűneit és hagyd el a félténykenykedést .Igaz áldozatot Kíván a mi Istenünk!!! Ha azt beszéled másoknak hogy megbocsátottam testvéremnek de nem beszélsz vele rá sem pillantasz elkerülöd miért gondolod hogy túl vagy rajta?És azt hirdeted másoknak megbocsátottál neki?Jézus beszél Élete elején erről a Mt evangéliumban .                                      
Uram kérlek az én szívemből vedd ki hogy mindig azt mondjam és úgy cselekedjek ahogy neked tetszik és nem embereknek megfelelni Legyen Meg a te akaratod Jézus Nevében ámen.

Ez a következő látás reggel korán láttam egy embert akit ismerek legyen a neve János.
Láttam a telkén rengeteg fa anyagot és fém dolgokat és jól felépített ötletesen polc rendszer.
De hallottam egy hangot amely azt mondta :Hova viszed amit gyűjtesz?Ezeket nem viheted fel a mennyek királyságába!Ne gyűjtsetek amit a moly és rablók és rozsda emészti meg!Gyűjtsetek oda fenn valókat ami nem rozsdásodik és a moly nem rágja meg,és a rablók nem tudnak ellopni!

Ne képmutatóan éljetek !Értések meg beszédeimet és cselekedjetek úgy!Hiszen Én vagyok A Kezdett és a Vég!Velem született a Kegyelem És én fogom lezárni!

Ne gondoljátok hogy ha beosszátok Időtöket nekem csak arra kis időre van szükségem amit velem töltesz aztán munka elfáradsz és szórakozol nem jó ez így nem így terveztem neked.
Ne gondoljátok hogy Újat hozok nektek itt vagyok és nem engedem el kezedet.
Tudom mi kell neked öröm békesség vigasság de én a kegyelem Istene Vagyok!

Ne gondoljátok Hogy csak ez vagyok!!
Eljövendő Ítélet már ott lóg fen a fejeteken Ítéljétek meg cselekedeteitek és én örömmel szabadítalak meg minden Bűnös gondolataiktól Mert aki Kívánsággal Tekint asszonyra Már bűnben van!!

Tiszta kezeket szeretnék! Ha dicsérsz így dicsérj!

Nem kedves az nekem mikor két úton jársz engem dicsérsz de a testvéredre  haragszol és képmutatóan mást mondasz!Ne akarj nekem áldozni Ilyen szível gyülőlőm a hamisat !
Nem értem miért gondolod hogy rutin és megszokás Istene Vagyok?
Nem tudjátok Ki nekem a fontos ?Az Atyám akarata!És ő Igazságos !Nem azért jöttem e világra hogy a jókat hívjam megtérésre hanem a bűnösöket!



ámen

Ha tehát valaki a legkisebb parancsolatok kö-
zül egyet megront, és úgy tanítja az embereket, azt
a mennyek királyságában a legkisebbnek fogják
nevezni. Azt ellenben, aki megteszi és tanítja is,
nagynak fogják nevezni a mennyek királyságában.

 Mert azt mondom nektek, hogyha igazságossá-
gotok felül nem fogja múlni az írástudókét és
farizeusokét, semmiképp be nem mehettek a
mennyek királyságába.

Hallottátok, hogy az ősöknek azt mondották:
Ne ölj! Aki öl, az ítéletre kerül!

Én azonban azt mondom nektek: Mindenki
ítéletre kerül, aki testvérével haragot tart. Annak,
aki testvérének azt mondja: Bolond, a nagy tanács
elé kell kerülnie! Azt pedig, aki azt mondja: Osto-
ba, megfogta már a tüzes gyehenna.


Ha tehát adományodat oltárra viszed, és ott
eszedbe jut, hogy testvérednek valami panasza
van ellened,
hagyd az adományt az oltár előtt, eredj el, bé-
külj ki előbb testvéreddel, és csak aztán jöjj el és
vidd fel adományodat.

Siess megegyezni ellenfeleddel, míg az úton
együtt vagy vele, hogy ellenfeled valahogy a bíró-
nak ne adjon át, a bíró meg a törvényszolgának és
a börtönbe ne vessenek! ?

Bizony azt mondom neked, elő nem jössz on-
nan, amíg meg nem fizetsz az utolsó fillérig.











No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.