Translate

Saturday, December 6, 2014

„Eredj, és te is tégy ugyanúgy.”





Csupán annyi pénzem van hogy metro oda vissza gondoltam magamban.
 Mikor megláttam a nőt akinek az arcán kiült a szívből a fájdalom alig mentem 2-vagy 3 lépést akkor valaki megfordult azon kaptam magam hogy mielőtt mozgó lépcsőn mennék egyszer csak megfordul egy nagy darab fickó fülében headszet amit éppen kivett. És visszafordult láttam a szívét megkönyörült rajta én meg azt mondtam Istenek hogy nekem nincs pénzem mit adhatnék neki??Csak metro jegyre van pénzem  ugye nem akarod hogy lógjak?Isten erre egy képet jutatatot eszembe

Kővetkező példákat mutatott nekem az Isten :


Az ezt felelte: „Szeresd egész szívedből, egész
lelkeddel, teljes erőddel és egész gondolkodásoddal
Istenedet, az Urat, felebarátodat is, mint magadat.”

„Helyesen feleltél – mondta neki –, ezt cseleked,
és élni fogsz.”
 Az azonban igazolni akarta magát, azért így
szólt Jézushoz: „Hát ki az én felebarátom?”
 Jézus a szavába vágott és ezt mondta: „Egy
ember Jeruzsálemből Jerikóba ment alá, de haramiák
kezébe esett, akik levetkőztették s megverték,
majd elmentek, félholtan hagyva őt.

 Úgy esett, hogy egy pap ment alá azon az úton,
de ahogy meglátta a túlsó oldalon, továbbment.
 Hasonlóképpen egy lévita is arra a helyre jött,
megnézte, s azt elkerülve továbbment.
Valami utazó szamáriai is ment arra. Amikor a
sebesültet meglátta, szánalomra gerjedt iránta,
 odament hozzá, s olajat és bort töltött sebeibe,
bekötözte azokat, azután rákötözte az embert a
saját barmára, s egy vendégfogadóba vitte, hol
gondját viselte.

 A következő napon elővett két dénárt, odaadta
a fogadósnak és így szólt: Viseld gondját, és ha
valamit még költesz rá, én, amikor újra erre jövök,
megadom néked.
Hogy látod a dolgot? E három közül ki a felebarátja
annak, aki a haramiák kezébe esett?”
 „Az, aki irgalmat gyakorolt vele” – felelte a
törvénytudó. Jézus pedig ezt mondta neki: „Eredj,
és te is tégy ugyanúgy.”



 Péter és János az imádkozás órájában, kilenckor,
felmentek a szenthelyre.
 Oda szoktak hordani egy férfit, ki anyja méhétől
fogva sánta volt. Napról-napra a szenthelynek
úgynevezett Ékes Kapujában helyezték el a sántát,
hogy a szenthelyre bemenőktől könyöradományt
kéregessen.
Mikor a sánta látta, hogy Péter és János belépni
készülnek a szenthelyre, kérte őket, hogy könyöradományt
adjanak neki.

 Péter azonban Jánossal együtt rászegezte szemét
és így szólt: „Tekints ránk.”
 Az feléjük fordult és várta, hogy valamit kapni
fog tőlük.
 Péter azonban ezt mondta: „Ezüstöm és aranyam
nincsen, csak amim van, azt adom neked: A
Krisztusnak, a Názáreti Jézusnak nevében járj!”
 Azzal jobb kezénél fogva megragadta és felegyenesítette
őt. Azonnal megszilárdult annak
talpa és bokája,
 úgyhogy felugorva talpára állt, járt, bement velük
a szenthelyre, járt, ugrándozott és magasztalta
az Istent.

Mikor látták, hogy jár és magasztalja az Istent,
 az egész nép ráismert, hogy ő ült könyöradományt
kéregetve a szenthely Ékes Kapujában,
úgyhogy döbbenettel és önkívülettel töltötte meg
őket az, ami vele történt.

Ekkor nagyon elfogott a szomorúság engem és mélyen megérintett Istenem  Kérlek adj  Bátorságot és Szeretetet És soha nem akarom mondani hogy nincs pénzem mert ITT VAGY TE AKI A MINDEN bocsáss meg nekem hogy ilyen vak és közönyös lettem hadd legyek igazi cselekvője igédnek.Ámen

Testvéreim ha tényleg helyzetbe hozz Isten ne szalaszátok el a jó cselekedetet mert nektek van elkészítve Arany És Ezüstöt ér ez  nem szalma ami elég !!




ncsubi


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.