Translate

Tuesday, November 18, 2014

Látomás egy vonatról

Látomás egy vonatról


"Láttam egy vonatot amin ott ülők rajta a 2.osztályon és egyszer csak hallom Isten hangját kihajolok a vonat ablakán és látom hogy robog sebesen. Megkérdeztem magamban hova rohanunk? És ezt halottam: zsákutca a vége egy nagy ütközés lesz. De Uram senki se veszi észre? De Hol van a Vonat Vezető? Ő  "Isten"  mondta másszak fel a vonat tetejére, megnézem  ki vezet.
Felmásztam a vagon tetejére és óvatosan végig másztam rajtuk. Egyszer csak elértem oda. Nagyon megdöbbentem Senki Sem Vezeti :(:(:(Uram hol vagy ?és beugrottam és Meghúztam a Vonat kürtöt ." Itt volt egy kis szünet ezt elbeszéltem a feleségemnek.És közben mialatt beszéltem neki akkor a szívemben megfogalmaztam hol vannak ilyenkor a Vezetők ?Akiknek figyelmeztetni kellet volna minket a veszélyre?És egy nagyon mély szomorú hangot halottam az 1.osztályon vannak:(
Uram kérlek add kérlek a váltott az életünkbe hogy megmenekülhessünk 
Add kérlek hogy te megjelenj az életembe és te légy újra életem vezetője és parancsolója!Add hogy újra tiéd lehessek és többé már nem e világ kívánságai szerint akarok élni. Add Istenem hogy cselekvője legyek az Igédnek és megtartója. Mert Tudom ez nagyon kedves neked.Legyen Jézusé Csak is ÖVÉ minden.Ámen írta: ncsubi 



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.